15. maaliskuuta 2013

Riimit on rautaa, torvet on messinkii!

Sain kyseisen haasteen Emilialta

Ohjeet:

Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa:
1. Oon vasenkätinen ja meidän lähisuvussa ei oo ketään muuta vasenkätistä :D Aina pitää olla siis vähän erilainen lapsi.
2. En oo koskaan osannut neuloa, virkata tai muutakaan käsityötä. Sen sijaan oon haka näpertelee ja askartelee mm. koruja ja oon kova miettii kaikkee miten kierrättää joku asia uudeks asiaks.
3. Keräilen Moskovan Olympia maskotteja (Miska-karhu) ja sit kerään kaikkea turhaa kierrätettäväks/koruiks tehtävää tavaraa. Myös retrokankaita on tullu kerättyy, vaikken tiä mitä niistä tekis.
4. Maailman paras asia on jäätelö!
5. Haluisin saada uuden järjestelmäkameran, vaikka pärjään ihan hyvin vielä vanhallakin.
6. Kaikki teknologia on kivaa, mm. oma tablet olis siisti saada..
7. Valmistun ihan kohta lähihoitajaks! Itseasiassa 5.4, mut ens viikko on vika kouluviikko.
8. Tykkään matkustella. Viimeseks olin tosiaan Floridassa ja seuraavaks oon lähössä Irlantiin!
9. Mun kannettavassa on tyhmä J-kirjain, ku se ei pysy paikallaan vaan pomppii irti. Sil oma elämä, eikä me tulla toimeen keskenämme.
10. Oon aika höpsö ja hassu ja pelle ja lapsekas, mut ei se mua haittaa! Osaan myös olla aikuinen jos niin tahdon.
11. Mun on pakkomielteenä nyplätä kaikesta mistä lähtee, nii irti semmosii palluroita joita sit pyörittelen. Niiku esim. villahuivista ja villapeitosta yms :DD Oon tehny sitä ihan pienestä asti ja äiti aina valitti ku sohvapöytä oli täynnä pikkupalluroita.

Kysymykset:
1. Missä haluaisit olla taitava?
- Halusin osata laulaa tosi hyvin, ni sit voisin lauleskella paljon ja ihan vapaasti. Nykyään teen sen vaan yksin kotona, autossa tmv :D

2. Mistä piirteestä et pidä ihmisissä?
- Semmosesta et pitää kokoajan päteä, tai pitää olla aina oikeassa. En myöskään pidä kokoaikaisesta kännäämistarpeesta.

3. Entä mitä piirteitä arvostat?
- Huumorintaju on kaikista tärkein. Sit semmonen oman tiensä kulkeminen, et uskaltaa olla sitä mitä on. Sit etenkin ns. vanhemmissa ihmisissä lapsenmielen omaaminen on hienoa!

4. Mikä on paras tuoksu?
- Escadan hajuvedet. Mutta sateen jälkeen on hieno tuoksu kesällä, samoiten tuoreen mansikan tuoksu. Niin ja kahvin tuoksu!

5. Mitä työtä et haluaisi koskaan joutua tekemään?
- Semmosta työtä mis olisin aina yksin (nim. siivoojana kerrostaloissa 1kk ja meinasin tulla hulluks)

6. Missä on kaunein näkemäsi maisema?
- Hmm.. niitä on monia. Mut meidän vaaran-mökillä kesäilta on aika kaunis ku kattoo siitä rappusilta sinne alas.

7. Oletko myötäileväinen ihminen vai haluatko aina saada oman tahtosi läpi?
- Aika myötäileväinen oon. Itseasiassa tosi paljon, vaikka omaan mä oman tahdonki.

8. Miten hemmottelet itseäsi?
- Saunalla ja herkuilla :)

9. Miten käsittelet stressiä?
- Musiikkia kuunnellen ja esim. leffoilla yms. Jollain mil voi unohtaa sen stressinaiheuttajan.

10. Voiko valehtelu olla oikein?
- Oon sitä mieltä, et tilanteesta riippuen. Tosin tässäkin asiassa puhun valkoisista valheista.

11. Ketä/keitä ihmistä/ihmisiä arvostat eniten?
- En viitti luetella nimiä, mutta sanotaanko nyt et paria ystävää, yhtä hyvää tuttua/kaveria/ystävää (en oikein osaa sanoa, et mikä mä sille oon, mutta mulle se enemmän on ystävä noista) ja perhettäni. 

Kysymykset seuraaville:

1. Jos saisit ottaa kolme asiaa autiolle saarelle, mitä ottaisit?
2. Jos voittaisit miljoonan, mitä tekisit rahalla?
3. Mitä on rakkaus?
4. Kuinka paljon on paljon? Entä vähän?
5. Asia, jota arvostat?
6. Paras lapsuusmuistosi?
7. Mitä haluaisit tehdä juuri nyt?
8. Seurusteletko? Jos niin missä tapasitte ja mieten? Jos et niin, mikä olisi unelma tapaaminen?
9. Paras pääsiäismuna?
10. Kelle ja mitä haluaisit sanoa juuri nyt?

11 haastettavaa

Mari
Ninnu
Elina
Satu
Tuuli
Veronica

Ja enempää en löydä haastettavia, keitä ei olisi jo haastettua ja näistäkään (tai siis teistäkään) en tiä onko joku jo haastettu! Mutta saa napata, jos en tajunnu haastaa sua ja oot lukemassa tätä juttuu ja bloggaat :)

Jee!

Pilvi



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti